lördag, oktober 27

Hatar lite på världen

Mår bättre idag, tror jag. Lite bättre i alla fall. Igår lyckades jag utmana mig själv med att äta både pizza och godis, det slutade med att jag bröt ihop och började gråta för att jag kände mig så tjock så idag ska jag bara käka sallad. Sad life.
Konflikterna i huvud blir fortfarande värre och alltmer allvarliga desto mer tiden går och jag kan inte stoppa det. Nåväl, jag ska inte klaga. Jag lever i alla fall.
Eller jag andas, är väl en mer bra beskrivning på vad jag gör i den här perioden i livet. Jag andas, men jag lever inte. Min själ lever inte, om man kan säga så utan att låta väldigt gay.
Jag mådde väldigt bra i början av dagen, sen bråkade jag och mamma som fan igen och nu mår jag dåligt.
Jag hatar min familj och jag hatar soc som är så jävla sega med allting. Jag vill flytta härifrån nu.
Jag hatar bup också, när vi ändå håller på att hata något så fruktansvärt. Eller jag gillar bup, men jag hatar det ändå. Jag gillar min psykolog, jag gillar att man får prata och att hen förstår, men jag hatar ändå bup för de är så sega. Hela sverige är så jävla segt, så fruktansvärt segt. Society är segt, alla människor är tröga i huvudet å sen så är vädret segt, om det inte regnar så är det för kallt för att vistas ute. Om det inte är för kallt så är det storm, med inslag av antingen regn eller snö. Året om. Vädret är segt, Sverige är segt. Jag hatar Sverige också kom jag på nu, och alla som bor i Sverige. Varför inte hata hela världen när vi ändå håller på? Jag hatar mig själv också förresten, lite mer än vad jag hatar allt annat. Ganska mycket mer om jag tänker efter. Behöver egentligen inte tänka efter egentligen, jag hatar mig själv utan att tänka efter. Rätt mycket utan att tänka efter, kul liv. Sen så hatar jag ätstörningar också, all form av ätstörning för ingen borde ha ätstörningar, alla borde njuta av maten lika mycket. Människan är ju skapad för att äta. Hatar idioter också, väldigt mycket faktiskt, utan att tänka efter över hur mycket jag hatar dem. Jag hatar dem bara, idioter. All form av idioti är så hatat i mina ögon. Definitionen av en idiot är dock lite svår att förklara. Låt oss bara säga att alla är idioter, jag hatar alla. Hejdå, idioter.

/ Sυρєямaη ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar