fredag, september 16

bara döda fiskar går med strömmen

bloggen är onödigt, och endast ett äckligt tidsfördriv när jag inte har någonting att göra. eller när jag känner mig poetiskt av något slag (:
så ja.. jag har tråkigt då vill säga.
inte gjort något särskilt idag faktiskt, vart i skolan, sen åkt till kungsbacka å sådär. sen skulle jag å min mor egentligen iväg å hämta en katt som har sprungit bort, men ägaren hittades och blablabla. så det blir ingenting med det.
så.. jag har tråkigt, men jag känner också för att skriva något lite halv poetiskt sådär fast poetiskt på mitt vis, där jag kan klaga och inse hur dumma människor i min omgivning är.
för det är dem faktiskt, riktigt redigt dumma. för de tror att de kan ändra mig, de tror att de kan forma mig precis som de vill. men jag följer inte strömmen. bara döda fiskar går med strömmen.
de kommer aldrig kunna forma mig med sina löjliga kommentarer, kommer aldrig ändra mig till det ni försöker ändra mig till (:
ska dra nu, har annat för mig. ha det gött, hej c:

/ Lina Therese Engtröm ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar