lördag, september 17

kärleken i mitt liv.♥

Det tog endast ett par veckor för mig att inse vilken sjukt underbar människa du var. Att inse att jag faktiskt var kär i dig. Jag hade varit intresserad av dig länge, kollat efter dig, ville alltid veta vart du va, ville alltid ha en chans att prata med dig, en chans att lära känna dig. Helt stört att det faktiskt blev så, att det blev som jag önskade.
Vi pratade, lärde känna varandra. Jag gillade dig redan innan, det var det inget tvivel om. Men jag blev kär, redigt kär. Till att vara ögongodis, att bli det största i mitt liv. Det finaste i mitt liv, det jag behövde varje dag för att kunna klara mig. Jag går upp varje morgon för din skull, jag vaknar varje morgon för din skull.
För om jag inte hade vaknat, hade jag saknat ditt ansikte, din närhet. Att känna att jag har dig nära.
Du är anledningen till att jag fortfarande andas, till att jag fortfarande ser att det kan finnas fina ting i världen också. Inte bara hemska saker.
Jag trodde aldrig att jag skulle få dig.. jag menar.. JAG.
Att jag kunde få det vackraste på hela jorden. Att jag skulle få dig, att få kalla dig min.
Jag fick dig, och jag släpper dig inte ♥

Utan dig finns det ingen morgondag.
Jag älskar dig Joacim Janson. Forever, and always.

23/5-2011. Ett datum att minnas.

/ Lina Therese Janson Engtröm ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar