onsdag, oktober 19

just a regular day in school.

är i skolan just nu, har bas och det är lika tråkigt som vanligt :)
har ärligt talat mest suttit och kollat olika bloggar och försökt fördriva tiden med olika test och sånt.. det enda jag behöver jobba med är spanska och no, och man får ju bara jobba med bas ämnena i bas (makes sense?) så ja.. jag sitter här och gör något ovettigt istället :)
 vi är lite söta sådär c:
har inga vidare planer för eftermiddagen sen :)
funderar på att göra en väska utav ett par jeans sen, no life much ?
nej men eftersom att jag inte får träna längre (idioter) så får jag fördriva tiden med någonting sjukt onödigt. kanske är med någon utv mina fula vänner ?
vad sägs om det fula anna och pingvin kelly ? :)
MOHAHAHHAHAHAHA, är så snäll.
kamratstödjare ftw !
Citerar nu vad anna precis sa..
"Lina, har jag mat i ögat?"
Eh.... ?
Ja men jag tror att du har en köttbulle i ögat anna, ja där är den, precis där !
lixom.. efterbliven ? du är så ful anna <3

vi hörs era fula fanskap :*
puss !
/Lina Therese Engtröm ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar