torsdag, oktober 20

lalala

fin rubrik som beskriver väldigt mycket om vad jag gör och känner mig just nu, nej men.. asså :)
har so just nu, den vanliga läraren är sjuk och vi har vikarie som snackar bort hela lektionen o.o
eftersom att jag var på sjukhuset på förra so lektionen så vet jag inte vad det är vi ska arbeta med.. och det är tydligen ett jätte stort arbete som vi inte får jobba med på lektionerna.. I'm like.. wth.. ?
när jag frågar alla vad det är vi ska jobba med så säger alla "öööh... jag vet inte"
min klass är efterbliven, fu.
Idag ska jag eventuellt vara med anna å kelly o.o tror jag :D

ska börja med att ta mer bilder och lägga ut, ska faktiskt göra det.. jag vet att det är tråkigt att läsa en blogg med bara en massa text, haha :D
ska lägga ut några random filmer med mig och mina kompisar oxå, bara för att vi är så jävla coola.. :)

nu ska jag kolla på kläder på internet, å skriva till min riktiga so lärare på skype eller facebook och fråga vad vi ska jobba med :)
puss !

/ Lina Engström ♥
 Sök i ditt hjärta efter vägen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar